Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een klein of ernstig probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13314 door handmatig-mechanisch
Ik heb een klein of ernstig probleem Geplaatst door manual-mecanica
Oké, mijn probleem is dat mijn Hyundai Accent uit 1995 een zuiger heeft gebroken,:ohmy: en nee, het is geen racewagen:gek: . Ik heb een motor laten kopen bij de monteur die hem repareert. Het probleem is dat de motor niet van mij is, hoe weet ik dat? De steun voor de achterkant van de motor ontbreekt. Het blijkt dat mijn auto uit 1995 komt, maar volgens wat ik heb opgezocht, is hij uit 1997. Ze hebben me verteld dat hij van Brio zou kunnen zijn, daarom heeft hij geen plek waar die steun moet komen. Het probleem is of er een onderdeel op gezet kan worden om de motor in die steun te houden????? Ik weet niet hoe ik het moet lassen of zoiets??:onzeker:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13322 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een klein of ernstig probleem
Ik heb een diploma in voertuigelektromechanica. Een beugel lassen lijkt me vreselijk. Koop een identieke motor, zelfs als je hem op afstand moet bestellen. Er moet er ergens eentje zijn!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13323 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een klein of ernstig probleem
Hier in Argentinië zouden we niet eens een motor kopen, we repareren hem gewoon. Het is minder gedoe met papierwerk en aanpassingen. Is
het zo duur om hem te repareren dat je een nieuwe motor moet plaatsen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13340 door handmatig-mechanisch
We repareren hem hier ook, maar ik heb je vast verkeerd begrepen. Bout vervangen en klaar.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13343 door handmatig-mechanisch
Nou, wat er gebeurde, is dat de zuiger de cilinderkop en het blok kapot maakte, en de monteur vertelde me dat het duurder was om het te repareren dan om een nieuwe te kopen. De nieuwe motor was niet zo duur. Maar ik denk dat het me problemen gaat opleveren, want als het waar is dat het onderdeel niet gelast kan worden om de steun te ondersteunen, ben ik geld kwijt... Wat gebeurt er als ik per ongeluk iets aan de motor probeer te lassen??? Ik bedoel, het onderdeel van mijn andere motor pak en op de nieuwe zet???