Hallo vrienden, ik heb deze pagina gevonden waar mensen elkaar helpen mechanische problemen op te lossen. Goed. Nou, ik wil jullie vertellen dat ik een Volkswagen Polo Classic uit 2002 heb. Mijn eerste auto en het heeft me een fortuin gekost om hem te krijgen. Nou, het probleem is dat als ik de auto 's nachts of langer dan 8 uur stilzet, hij moeilijk start of helemaal niet start. Hij maakt alleen een geluid. Maar ik start hem met startkabels of sluit hem 30 minuten aan op de lader en hij start meteen. Nou, als iemand advies of informatie heeft, zou ik dat erg op prijs stellen
. Veel succes met jullie auto's. Goede vibes.
Heel erg bedankt, vrienden. Ik kan jullie vertellen dat als ik de pluspool loskoppel en probeer te vervangen, de vonken vliegen. En als de auto uit staat, blijft de kentekenverlichting een beetje branden. Maar ik heb alles van de lamp en de lamphouder verwijderd. Maar hij werkt nog steeds. Ik zou het graag willen. Als iemand een goed, betrouwbaar stopcontact weet, want ik ben die startkabels zat.
Nou, ik overbrug het als ik er langer dan een dag mee stop of als ik er 's ochtends mee begin. Bedankt voor alles.