Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij een schokkerige Hyundai Atos uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13196 door handmatig-mechanisch
Hulp bij een schokkerige Hyundai Atos uit 2000. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen. Het is een Atos Prime 2000. Als hij tijdens het rijden opwarmt, geeft hij een paar kleine schokjes en als je vol gas geeft, rammelt hij. [img/] Ze hebben de brandstofpomp al bekeken, ik heb de koelvloeistofsensor vervangen en er blijft niets kapot gaan, het gebeurt alleen als hij opwarmt. Deze auto heeft geen storingswaarschuwing of lambdasonde. Als iemand me kan helpen, zou ik dat bij voorbaat waarderen. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13228 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een schokkerige Hyundai Atos uit 2000
Probeer het eens door de thermostaat te verwijderen en kijk wat er gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13262 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een schokkerige Hyundai Atos uit 2000
Hallo allemaal, ik heb het probleem opgelost, het was de krukassensor, dus nu weet je het...veel succes allemaal. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
2 jaar en 5 maanden geleden #54427 door handmatig-mechanisch
Bedankt, Dareko! Ik heb hetzelfde probleem en wil de krukassensor zelf vervangen. Ik weet wel hoe ik dat moet doen en hoe ik hem moet synchroniseren, maar ik weet niet hoe ik de krukaspoelie moet blokkeren om de schroef te verwijderen. Sommigen zeggen dat ik het kan doen door een schroevendraaier tussen de tanden van het vliegwiel en de startmotor te steken. Maar ik weet het niet zeker.

Ik waardeer het dat je de oplossing voor je probleem deelt. Heel erg bedankt!

Verder
2 jaar en 4 maanden geleden #54436 volgens werkplaatshandboek
Reactie van Werkplaatshandboek op het onderwerp Re: Hulp bij een schokkerige Hyundai Atos 2000
Het normale is wat mijn collega's aangeven: blokkeer de poelie met een grote schroevendraaier terwijl je de schroef losdraait.