Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het elektrische systeem van een Ford Transit uit '97

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13181 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af of iemand me kan vertellen hoe het bedradingsschema eruitziet voor de motor van een Ford Transit Connect uit 1997. Ik mis een paar draden en weet niet waar ze naartoe lopen.
Alvast bedankt en ik hoop snel iets van je te horen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13183 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het elektrische systeem van een Ford Transit uit '97
Leg beter uit wat je nodig hebt. Aan welke kant van de motor zitten die kabels? Start de motor wel of niet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13184 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het elektrische systeem van een Ford Transit uit '97
Nee, de motor start niet. De schakelaars zitten aan de rechterkant van de motor, aan de accukant. Ik heb de schakelaars van de dynamo, de startschakelaars, de temperatuurschakelaar en één die naar de versnellingsbak gaat, aangesloten.
Nu moet ik een stekker met drie draden en een andere met slechts één draad aansluiten, maar ik weet niet waar die moeten. Ik heb ze verwijderd en nu weten we niet waar ze moeten worden aangesloten.
Heel erg bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13192 door handmatig-mechanisch
Gaan alle lampjes op het instrumentenpaneel branden als je de sleutel omdraait? De kabel is dik; het zou de gloeibougie kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13200 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor je hulp, maar het is nu opgelost. De dieselbrandstof warmde niet op, omdat dit model geen verwarming heeft, dus hij startte niet. Het kostte ons ook veel om hem te prepareren, maar nu werkt hij weer als een zonnetje. Hartelijk dank. De volgende keer dat ik een vraag heb, weet ik waar ik die kan vinden. Met vriendelijke
groet, allemaal.