Zoek MDM

Bulletin

hoe je een handrem of hendel aanpast.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13160 door handmatig-mechanisch
Hoe pas je een handrem of hendelrem aan? Gepubliceerd door manual-mecanica
Kijk, dit probleem doet zich voor.:S
Ik heb een Ford Mustang uit 1969 en ik wil graag weten of het mogelijk is om een ​​handrem aan de zijkant te monteren, zoals in de film "Fast and Furious: Tokyo Drift" met de Mustang uit 1967.
Ik had ook wat hulp nodig bij het installeren.

Bedankt, alle reacties worden zeer gewaardeerd. :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13226 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe pas ik een handrem of hendelrem aan?
Ik heb een gezegde: als je geld hebt, kun je een auto laten vliegen. Je kunt een handrem aan één kant aanpassen, maar wat je moet doen, is zoeken naar een handrem die aan die kant moet zitten of de handrem die je hebt veranderen naar de kant of de locatie die je wilt. Zeg gewoon tegen een lasser dat hij hem eruit moet halen en moet plaatsen waar je wilt. Dan is het een kwestie van de lengte goed opmeten en opsturen om een ​​touw te maken in de gewenste maat. Je moet voldoende afstelling overlaten om het goed te laten werken. Je moet bijvoorbeeld opmeten tot aan de remblokken aan de achterkant of een stuk maken dat de bestaande lengte verbindt met het nieuwe gedeelte met een schroefdraad om het te kunnen afstellen. Het is niet ingewikkeld, je moet het je gewoon voorstellen en dat is alles.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13304 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe pas ik een handrem of hendelrem aan?
Hartelijk dank, mijn vriend. Heb jij toevallig een van de merken of een kit die zij verkopen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13309 door handmatig-mechanisch
Nee, Zuka, de waarheid is nee. Je kunt wel dezelfde aanpassen die je al hebt. Helaas heb ik daar geen gegevens over.