Zoek MDM

Bulletin

Terrano 2 probleem met de richtingaanwijzers

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13158 door handmatig-mechanisch
Terrano 2 probleem met de richtingaanwijzers. Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond,

ik ben nieuw hier, ik groet jullie allemaal.

Ik heb een probleem met mijn Terrano 2. Het is hetzelfde model als de Ford Maveric.
Het blijkt dat ze vast blijven zitten, ze knipperen nergens en de zwaailichten ook niet, ze blijven branden. Ik heb alles geprobeerd, denk ik,

maar het werkt nog steeds niet. Ik ben naar een dealer voor terreinwagens geweest en heb de relais getest waar de zekeringen zitten en ook die voor de motor, die van de zwaailichten. Ik heb ook geprobeerd de zwaailichten te vervangen, maar niets, dit blijft hetzelfde.

Ik zou het op prijs stellen als iemand me kan helpen.

Ik ben ook op zoek geweest naar een elektrische handleiding voor de Terrano 2, maar zonder succes.

Alvast bedankt,

groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13225 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Terrano 2 probleem met de richtingaanwijzers
Ik raad je aan om de flitser te vervangen. Ik denk dat dat het probleem is. Hij wordt heet en geeft niet af, de lampjes blijven dan vastzitten. Deze flitser is als een relais, maar heeft een andere functie. Controleer hem eens. Deze zit half verborgen, niet in de geweerkoffer of onder de motorkap. Hij zit iets meer verborgen, zoals onder het kogelgewricht. Je hoort nog steeds het geluid dat hij maakt en je zult hem vinden. Succes en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13255 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Terrano 2 probleem met de richtingaanwijzers

:woohoo: Je hebt
het goed geraden, bedankt. Ik heb het probleem opgelost. Het is dat relais, dat relais onder het stuur.

Heel erg bedankt.

Het zat vast en ik heb er een vloeistof overheen gegoten om de circuits schoon te maken. Die vloeistof heet Lubrilimp en wordt veel gebruikt in de elektronica.

Nadat ik het had schoongemaakt en het residu had laten verdampen, werkte het weer perfect.

Bedankt

. Met vriendelijke groet.