Zoek MDM

Bulletin

Demontage van de Iveco Daily 2008 CD-radio

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13106 door handmatig-mechanisch
Demontage van de Iveco Daily 2008 cd-radio. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik moest een Parrot CK3100 handsfreeset installeren en daarvoor moest ik de cd-speler verwijderen. Ik heb geprobeerd hem te verwijderen, maar ik kan niet vinden waar hij bevestigd is. Ik heb ook geprobeerd de dashboardkap te verwijderen, maar ik kan ook geen manier vinden om dat te doen.
Kunt u me helpen? Hoe kan ik de cd-speler verwijderen?

Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13118 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Demontage van de Iveco Daily 2008 CD-radio
Ten eerste heb je de originele sleutels waarmee je de radio hebt verwijderd. Ten tweede, wat is het merk radio? Houd er rekening mee dat de greep van de radio kan verschillen, afhankelijk van het radiomodel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #13135 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Demontage van de Iveco Daily 2008 CD-radio
Ik denk dat ik in de problemen zit. Ik heb de originele sleutels niet. En het merk van de cd-speler staat nergens vermeld. Volgens hen zouden ze een Pioneer inbouwen, maar het komt zelden voor dat een Pioneer het merk niet meteen laat zien.
Ik denk dat ik hem naar een garage moet brengen die de sleutel wel heeft, en dat is alles, maar hartelijk dank voor de hulp.