Zoek MDM

Bulletin

Dashboardprobleem Santana 2000 GLS 1993

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13014 door handmatig-mechanisch
Dashboardprobleem op een Santana 2000 GLS uit 1993. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, allereerst wil ik me even voorstellen, want ik ben nieuw op het forum.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem met mijn Santana.
Het probleem is dat de kilometerteller op het dashboard niet werkt, noch de totaalteller noch de dagteller, en erger nog, de snelheidsmeter en toerenteller werken wel, dus ik ben verbijsterd. Ik weet niet wat het kan zijn. Ik weet niet of het systeem mechanisch of elektronisch is.
Ik heb het nog niet gedemonteerd, want eerlijk gezegd denk ik niet dat het demonteren van het dashboard makkelijk is. Ik hoop dat iemand me kan helpen met het oplossen van dit probleem en kan achterhalen waar het vandaan komt, want ik heb geen betrouwbare manier om mijn kilometerstand bij te houden om de auto goed te onderhouden.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13197 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dashboardprobleem op een Santana 2000 GLS uit 1993
Hallo, je probleem zit in het horloge zelf. Maak je geen zorgen, ruil het om voor een ander exemplaar en je hebt alles opgelost. Het probleem is dat er plastic tandwielen in het horloge zitten die kapot gaan, waardoor het niet meer werkt. Of, als je geen horloge kunt vinden, is de andere oplossing om het naar een reparatiewerkplaats te brengen. Ik hoop dat ik je geholpen heb. Knuffels.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.