Zoek MDM

Bulletin

Hulp voor Fiat Palio Adventure-truck

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3660 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Fiat Palio Adventure pick-uptruck
Goedenavond, ik heb een Siena uit 2005 en die heeft hetzelfde probleem. Ik heb naar wat suggesties gezocht, maar niets gevonden. Toen ik hem naar de werkplaats bracht, hebben de monteurs alleen maar geprobeerd en konden ze het probleem niet vinden. Dus besloot ik op verschillende forums om hulp te vragen, maar tot nu toe niets. Als iemand me kan helpen, zou ik heel dankbaar zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3665 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Fiat Palio Adventure pick-uptruck
Heeft iemand van jullie de lambdasonde al geprobeerd? - Groeten, Alf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3701 door handmatig-mechanisch
Maak de Landa-sonde schoon en controleer de katalysator, aangezien de sonde zich vult met vuil van de motor zelf. Om deze schoon te maken, moet u hem met vlammen verbranden, niet met lappen, schuurpapier of staalborstels, maar alleen met vuur.
Vergeet de katalysator niet. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 maanden geleden #3744 door handmatig-mechanisch
Welke motor heeft hij? Deze hier zijn 1.8L. Als het die is, vervuilen ze meestal de injectoren, omdat ze microsproeiers gebruiken. In dat geval raad ik ultrasoon reinigen aan.
Ze hebben ook softwareproblemen gehad; in dat geval moet je naar een erkende garage om een update te laten downloaden.
Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 3 maanden geleden #3797 door handmatig-mechanisch
maurog schreef:

Maak de Landa-sonde schoon en controleer de katalysator, aangezien de sonde zich vult met vuil van de motor zelf. Om deze schoon te maken, moet u hem met vlammen verbranden, niet met lappen, schuurpapier of staalborstels, maar alleen met vuur.
Vergeet de katalysator niet. Met vriendelijke groet.

Goedemiddag collega's, als u me kunt helpen en informeren over de Landa-test. Ik kom uit Venezuela en ik weet niet welk onderdeel van de auto het is. De Siena heeft dezelfde motor als de Palio Adventure, een 1.8-motor. Dank u wel, ik waardeer het.