Zoek MDM

Bulletin

Hulp voor Fiat Palio Adventure-truck

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 5 maanden geleden #1299 door handmatig-mechanisch
Hulp voor Fiat Palio Adventure pick-up truck Gepubliceerd door manual-mecanica
Wie kan mij helpen met het stampende geluid dat mijn truck maakt bij langzaam rijden, dat wil zeggen in de eerste of tweede versnelling bij 10 of 20 km/u (6 of 12 mph).
Het voelt alsof de motor afslaat, zelfs met een stabiele gaspedaaldruk.
Ik bracht hem naar de dealer en iemand die me daar hielp, gaf me een onlogische verklaring, alsof het aan de computer lag of zoiets, wat me erg teleurstelde. Ik besefte dat ze denken dat mensen zo onhandig zijn dat we niet logisch redeneren. Uiteindelijk gaf hij me het inzicht dat het beter was om me bij het defect te neer te leggen.
Ik waarschuw je dat ik al sinds mijn 17e rijd en dat ik bekend ben met deze problemen, maar aangezien het een nieuwe auto is en ik de kneepjes van het vak niet ken, vraag ik om hulp aan iedereen die hetzelfde probleem heeft gehad en de oplossing heeft gevonden.
Alvast bedankt, medeforumleden.
sulin46

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3396 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Fiat Palio Adventure pick-uptruck
Het lijkt erop dat wij hetzelfde probleem hebben. Ik heb dezelfde vrachtwagen en hetzelfde probleem. Het lijkt erop dat ze defect zijn en dus niet door de fabriek zijn geleverd. :boos:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3401 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een Fiat Palio Adventure pick-uptruck
Welke motor heeft die Fiat Palio en hoeveel draadmeters heeft hij? Want het kan zo simpel zijn als kabels en bougies, en hoeveel toeren maakt dat defect? - Alf

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3406 door handmatig-mechanisch
Hij draait 62.000 tpm en is uit 2006. Het probleem doet zich voor bij minder dan 1.000 tpm, maar hij is af-fabriek gemonteerd. Bij de dealer vertelden ze me dat de motor zo was.:boos:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 5 maanden geleden #3435 door handmatig-mechanisch
Volgens wat u mij vertelt, zou het de fasesensor van de motor kunnen zijn die aangeeft dat de auto achterop rijdt en de voorvering varieert, de EGR-klep of de absolute druksensor van de motor. Controleer dit en laat me weten of u de motorcode kunt vinden, zodat ik de elektronica kan doorzoeken of of ik een bulletin heb voor dit defect.