Zoek MDM

Bulletin

enigszins hoog verbruik

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13171 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: enigszins hoog verbruik
Hallo, bedankt voor je reactie, maar het lijkt te wijzen op een elektrische storing, wat hij niet aangeeft, maar voor de zekerheid zal ik het controleren. Waar staat dat er een storing zit bij de in- en uitlaat van de katalysator? Kun je me een foto of iets dergelijks sturen om me te helpen? Bedankt en groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13188 door handmatig-mechanisch
Normaal gesproken rijd je met de auto. Als je langzaam rijdt of in de stad rijdt, ga je, voordat je iets verandert, de snelweg op en laat je de auto een tijdje flink optrekken en op hoge toeren draaien, zodat je de pennen een beetje kunt schoonmaken. Controleer vervolgens de bougies en monteer de originele als ze versleten zijn, wat niet veel kost. Die injectoren kunnen niet gerepareerd worden omdat ze verzegeld zijn. Als het probleem niet verbetert, kijk je naar de pennen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13216 door handmatig-mechanisch
Maar laten we eens kijken, als ik me niet vergis, rijdt de auto op diesel, toch? Geen bougies of zoiets. Begin met het schoonmaken van de flowmeter. Zorg ervoor dat pin 3 een massapunt is dat niet doorslaat. Sluit de pinnen weer aan en dan praten we verder, want de injectoren kunnen gerepareerd worden. Groeten.