Zoek MDM

Bulletin

nuance coderen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12942 door handmatig-mechanisch
Coderingnuances. Uitgegeven door manual-mechanics
Hallo vrienden, misschien kunnen jullie me helpen met dit probleem. Er kwam een ​​moderne Daewoo Matiz SE bij mijn werkplaats binnen met het motorstoringslampje aan en een cilinder die oversloeg. De auto heeft drie bobines en cilinder 3 sloeg over. Dit werd verholpen door de bougiekabel van cilinder 3 te vervangen, maar toen ik de accu loskoppelde om de opgeslagen foutcode te wissen, lukte dat niet. De motor slaat echter niet meer over, dus moest ik de code wissen met een diagnosescanner.
Mijn probleem is dat ik die apparatuur niet heb. Hoe kan ik deze motoren met dit systeem coderen? Met vriendelijke groet, Tecluis

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12950 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: nuances in coderen
Dit type voertuig heeft een automatisch resetsysteem; bijna alle GM-motoren hebben dit. Als u de accu 30 seconden loskoppelt, zou de foutcode niet meer moeten verschijnen. Het probleem is dat niet alle GM-voertuigen dit hebben, en u hebt het bouwjaar van het voertuig niet vermeld. Hoe dan ook, als het voertuig van een klant is, zeg dan tegen hen dat ze de foutcode moeten laten wissen, of doe het zelf en voeg de kosten toe aan de totale rekening.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.