Zoek MDM

Bulletin

Remblokken Fiat Stilo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12922 door handmatig-mechanisch
Remblokken Fiat Stilo Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb remblokken achter gemonteerd op een Fiat Stilo 1.9 Multijet uit 2006 en tijdens het remmen zakt het rempedaal te ver in en moet ik pompen om het pedaal ingedrukt te kunnen houden. Tijdens het monteren van de remblokken rechtsachter moest ik de remklauw verwijderen en de zuiger laten zakken, omdat deze niet op zijn plaats zat. Nadat ik dit allemaal had gedaan, heb ik het remcircuit ontlucht en blijkbaar was alles in orde. Is dit u ook wel eens overkomen? Ik hoop op uw hulp, met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12945 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remblokken Fiat Stilo
Ik weet zeker dat er iets mis is met de cilinder. Om de cilinder te herstellen, moet je de zuiger één ring naar rechts en de andere naar links draaien. Ik had een auto waarvan de remblokken bij een garage waren vervangen en ik moest een cilinder vervangen omdat ze hem kapot hadden gemaakt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12951 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Remblokken Fiat Stilo
Ik denk dat je het systeem moet ontluchten, het is niet goed ontlucht en dat is het hele probleem, er zweeft een luchtbel rond, onthoud dat je alle vier de remmen moet ontluchten, niet alleen degene die je hebt verwijderd, en dat je het doet van degene die het dichtst bij de pomp zit tot degene die het verst weg is,