Zoek MDM

Bulletin

MIJN AUTO GAAT UIT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12904 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MIJN AUTO GAAT UIT
BETOPL vriend redt van wat je me vertelt Ik denk dat je een actueel probleem in je auto zou kunnen hebben, doe een eenvoudige test en laat me weten hoe het ging, wat ik je ga vertellen is mij overkomen met een Kia Abella en niemand heeft het probleem gevonden, zet de auto stationair draaien totdat hij alleen blijft, als dit eenmaal is gedaan, zet alle lichten aan, radio, airconditioning en alles, geef hem het maximale verbruik dat je kunt en trap op de rem, als het voertuig uitvalt of de toeren merkbaar daalt tot het punt van uitschakelen, is uw probleem de aarde van het voertuig, na deze test herhaal het maar trap alleen op de rem, niets anders aan, als het weer stopt, verwijder dan de remzekering en als het niet stopt of iets vreemds, is het zeker aarde, doe dit en laat het me weten, dan zal ik je vertellen wat je nog meer moet doen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #14977 door handmatig-mechanisch
HALLO:

Mij overkomt hetzelfde. Mijn Ford IKON uit 2003 had een voeding met dubbele uitgang, aangesloten op een booster. De volgende dag, toen ik naar mijn werk ging, deed de snelheidsmeter het niet meer, en 's middags, toen ik remde en de motor stopte met draaien, sloeg hij af. Zou het kunnen dat ze een apparaat niet goed hebben aangesloten? Of is er een valse aarding? Ik las op een forum dat de snelheidsmetersensor waarschijnlijk beschadigd is.
Wat raden jullie aan? Moet ik een elektrische gebruiken of de apparatuur die ik heb geïnstalleerd verwijderen?

Bedankt voor jullie reacties.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #14986 door handmatig-mechanisch
Probeer de apparatuur te verwijderen en test of alles niet goed is. Voer de installatie opnieuw uit en plaats altijd nieuwe aardingspunten. Hang niet op aan de punten die er al zijn. Onthoud dat de computer op pure aardingspunten werkt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #14992 door handmatig-mechanisch
Ik heb het al gedaan, wat zou het anders kunnen zijn?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15009 door handmatig-mechanisch
Controleer hoeveel je dynamo aangeeft met alles aan. Als dat heel weinig is, is dat het probleem.