Zoek MDM

Bulletin

Ik kan mijn Opel Frontera niet starten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12823 door handmatig-mechanisch
Frontera niet starten .
Ik heb een probleem met de brandstoftoevoer. Ik besloot de beroemde GR-klep schoon te maken, dus ik heb de inlaten verwijderd en de injectoren losgemaakt zodat ik de dop en klep kon verwijderen om te reinigen. Tot nu toe gaat alles goed. Ik heb alles weer in elkaar gezet, maar de auto start niet. Ik heb de handleiding van de auto gelezen en daarin staat dat ik hem, omdat hij geen ontluchtingslampje heeft, mee naar huis moet nemen, omdat hij wat moeilijk start. Kan iemand me de betreffende truc vertellen? Ik krijg hem er niet uit omdat hij in een garage staat. Ik zou alle hulp waarderen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12867 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik kan mijn Opel Frontera niet starten
Je kunt eerst de pomp ontluchten, de achterste leidingen losmaken en hem dan ronddraaien tot de lucht eruit komt. Open en sluit ze vervolgens, of laat de injectoren los totdat je hetzelfde doet. Draai daarna rond. Als hij niet start, gebruik dan een andere auto totdat hij wel start, wat hij zeker zal doen. Zo doe ik het tenminste.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #12886 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik kan mijn Opel Frontera niet starten
Bedankt voor je antwoord. Ik ga het proberen en laat het je later weten. Dank je wel.