Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Neon Chrysler

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12792 door handmatig-mechanisch
Problemen met Chrysler Neon Geplaatst door manual-mecanica
Groeten aan de monteursgemeenschap. Ik ben hier op zoek naar jullie nuttige suggesties. Ik deel mijn probleem:
vorige week kreeg mijn auto het volgende probleem. Hij slaat plotseling af, dus ik druk op de startknop en hij start meteen weer. Nou, dit probleem is verdwenen, helemaal goed. Nou, vandaag had ik het gevoel dat hij vast zat in een file en hij begon een beetje te accelereren, waarna hij terugviel naar zijn normale toerental. Nu slaat hij weer af, maar zoals ik al zei, start hij meteen. Ik gebruik al jaren benzine met een octaangehalte van 91, terwijl er 95 octaan op staat. In mijn onwetendheid denk ik dat het de katalysator is die de normale gasstroom blokkeert.
Ik dank jullie bij voorbaat voor alle hulp die jullie kunnen bieden.
Je vriend
Edwin

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12800 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Chrysler Neon
Hallo vriend, ik raad aan om de IAC te controleren, die verantwoordelijk is voor het stationair draaien (omdat hij soms stijgt en soms slaat de auto af). Het is niet de katalysator, want daar verliest de auto eerst vermogen, en als hij verder op gang komt, start je hem en slaat hij binnen een paar seconden af. Ik raad een ABC-test aan met een monteur. Groeten, Bernhard.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12816 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met de Chrysler Neon
Bedankt, mijn vriend Bernhard. Ik weet zeker dat je input erg nuttig zal zijn. Ik wilde je nog iets vertellen. Ik heb het vandaag gebruikt en ontdekte dat dit alleen gebeurt als ik hem in neutraal (N) zet. Als ik hem in D houd, gebeurt dit afslaan niet. Mijn transmissie is automatisch. Dus ik ben het met je eens dat de diagnose die je suggereert IAC is. Nou, heel erg bedankt.
Edwin