Zoek MDM

Bulletin

Olie-naar-waterovergang in Renault Express 1.4 1996

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #13091 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olie-naar-water-overgang in een Renault Express 1.4 uit 1996
Monteer de cilinderkop opnieuw met de nieuwe cilinderkoppakking en uw probleem is opgelost.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13469 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olie-naar-water-overgang in een Renault Express 1.4 uit 1996
Dat is het beste wat je kunt doen... de cilinderkop verwijderen en deze met een nieuwe pakking monteren... Het is mij ook overkomen bij een Renault 21... heel klein beetje... maar ik heb de cilinderkop vervangen met een nieuwe pakking en dergelijke... en het probleem is opgelost!! Proost!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13525 door handmatig-mechanisch
Vriend David, geloof je me nou echt? Dit is al de tweede keer dat de cilinderkoppakking is vervangen en het probleem blijft bestaan. Weet je toevallig iemand die een reparatiehandleiding voor dit model heeft? Ik zou het enorm waarderen. Bedankt, vriend, voor je advies. Met vriendelijke groet, Pablo.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13536 door handmatig-mechanisch
Ik weet het niet... het is heel vreemd... dat zelfs na een cilinderkopreparatie het probleem aanhoudt... Heb je de cilinderkop en alles gecontroleerd? Was de cilinderkop in orde of moest je hem repareren? Als alles in orde was... Ik weet het niet. Ik zal proberen de handleiding te vinden. Proost! B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #13542 door handmatig-mechanisch
Controleer de oliewarmtewisselaar, die zit op het oliefilter gemonteerd, omzeil de slangen en ververs het water en het probleem is opgelost. Ik denk dat ze je dat al verteld hebben. Let op, je hebt niets te verliezen door het te proberen. Het is mij hier overkomen met Peugeots, die hetzelfde zijn, en Renault 19, Fuego, Express Boxer en vele Colts.