Zoek MDM

Bulletin

dieselmotor start niet met nokkenas

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden - 15 jaar en 8 maanden geleden #12715 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Dieselmotor met common rail start niet
Hebben common rail-motoren gloeibougies? Ik heb dat soort problemen gehad met een dieselmotor zonder common rail, en dat was het. Je had ook de startmotor moeten controleren; misschien slaat de motor niet aan. Groeten...
Laatste editie: 15 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12754 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Dieselmotor met common rail start niet
Dat klopt, ik was vergeten het model te vermelden; het is een Hyundai Terracan 2.9 CRDi Diesel. Ik weet de kilometerstand niet meer.

Voorlopig probeer ik het met de informatie die je me hebt gegeven. Ik kijk uit naar meer reacties met de details die ik heb toegevoegd.

Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12762 door handmatig-mechanisch
De dieselbrandstofrail vóór de injectoren heeft een sensor aan het uiteinde. Ik koppel die los, blaas hem schoon met perslucht en dan start de motor makkelijker. Als ik de retourleidingen loskoppel, wordt de injectorcontrole dan uitgevoerd bij stationair draaien of bij hoge snelheid?