Zoek MDM

Bulletin

dieselmotor start niet met nokkenas

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden - 15 jaar en 6 maanden geleden #12715 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dieselmotor start niet met Cammon-rail
Hebben common-railmotoren gloeibougies? Ik had dat probleem ook met een dieselmotor zonder common-rail, en dat was het dan. Een andere mogelijkheid is om de startmotor te laten controleren. Misschien mist de motor toeren. Met vriendelijke groet...
Laatste editie: 15 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12754 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dieselmotor start niet met Cammon-rail
Dat klopt, ik vergat te vermelden welke auto het was. Het is een Hyundai Terracan 2.9 CDI Diesel, maar ik weet de kilometerstand niet meer.

Ik probeer het voorlopig met de informatie die je me gaf. Ik kijk uit naar meer reacties met de achtergrondinformatie die ik heb toegevoegd...

bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12762 door handmatig-mechanisch
De dieseluitlaatrail vóór de injectoren heeft een sensor op het uiteinde. Ik koppel hem los, blaas hem droog en hij start makkelijker. Als ik de retourleidingen loskoppel, wordt de injectorstroom dan gecontroleerd bij stationair draaien of bij accelereren?