Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem met Audi 80 turbo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12663 door handmatig-mechanisch
Elektrisch probleem met een Audi 80 Turbo. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik vind dit een fantastische website voor iedereen die zelf aan zijn auto sleutelt.
Ik zou heel dankbaar zijn als iemand me zou kunnen helpen met een probleem aan mijn Audi 80 Turbo. Het mistachterlicht werkte niet, en nadat ik de schakelaar had verwijderd, merkte ik dat er wel stroom op stond, maar als ik de schakelaar omzeilde en de stroom rechtstreeks op het uitgangscircuit aansloot, was de stroomsterkte enorm. Na een aantal tests bleek er geen stroom meer op de schakelaar te staan, en nu werken de richtingaanwijzers, ruitenwissers en het voorverwarmingssysteem van de dieselbougies ook niet meer. De zekeringen zijn in orde, en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Alvast bedankt, en complimenten aan iedereen die deze geweldige website heeft gemaakt.B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12668 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Elektrisch probleem met Audi 80 Turbo
Controleer de relais; ik denk dat er in een Audi één is die de meeste componenten aanstuurt, en zo niet, dan wordt het misschien aangestuurd door een BCI-unit, zoals in een Peugeot. Ik hoop dat dat het niet is, anders wordt het erg duur. Controleer het en laat ons weten hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12764 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Re: Elektrisch probleem met Audi 80 Turbo
Oké... het Hella-relais 191919483, dat zich onder het stuurwiel bevindt, werkte niet goed. Het regelt de gloeibougies en andere functies. Ik heb het vervangen en het probleem is opgelost.
Hartelijk bedankt allemaal.