Zoek MDM

Bulletin

Elektrisch probleem met Audi 80 turbo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12663 door handmatig-mechanisch
Elektrisch probleem met Audi 80 turbo Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik ben nieuw hier en ik denk dat deze pagina geweldig is voor degenen onder ons die zelf hun auto repareren.
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kon helpen met een probleem met een Audi 80 Turbo. Het mistachterlicht deed het niet. Nadat ik de schakelaar had verwijderd, merkte ik dat er wel stroom op kwam, maar als ik hem omzeilde om het uitgangscircuit van stroom te voorzien, was het verbruik enorm. Het probleem is dat na verschillende tests de schakelaar geen stroom meer kreeg en de richtingaanwijzers, ruitenwissers en het voorverwarmingssysteem van de dieselbougie allemaal kapot zijn. De zekeringen zijn in orde en ik weet eerlijk gezegd niet waar ik nu heen moet.
Heel erg bedankt en gefeliciteerd allemaal met deze geweldige pagina.B)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12668 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met Audi 80 turbo
Controleer de relais. Ik denk dat de Audi er een heeft die de meeste componenten aanstuurt. Zo niet, dan zou het kunnen dat hij aangestuurd wordt door een BCI-unit, zoals bij de Peugeot. Ik hoop dat dat niet het geval is. Anders zou het erg duur worden. Controleer het en laat ons weten hoe het gaat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12764 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrisch probleem met Audi 80 turbo
Oké... relais 191919483 van Hella, dat onder de stuurkolom zit, werkte niet goed. Het regelt de verwarming en andere functies. Ik heb het vervangen en gerepareerd.
Heel erg bedankt, vrienden.