Zoek MDM

Bulletin

Trekt tussen 1500 en 2000 RV

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 3 maanden geleden #1266 door handmatig-mechanisch
Trekt tussen 1500 en 2000 RV Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik zou graag willen dat iemand me kan vertellen hoe ik het schokken in een Peugeot 307 2.0 HDi kan verhelpen of waar het door kan komen. Ik heb de injectoren schoongemaakt en ze waren eerst beter, maar daarna waren ze weer hetzelfde. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar en 3 maanden geleden #1268 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schokken tussen 1500 en 2000 RV
Hoe heb je de injectoren schoongemaakt? Heb je een Winss of een vergelijkbaar middel gebruikt?

Die producten doen wel iets, behalve dat ze natuurlijk geld kosten, maar in dit geval denk ik niet dat ze het probleem zullen oplossen, omdat het lijkt op een elektronisch defect.

Het is beter om hem naar een betrouwbare garage of Peugeot te brengen om hem te laten diagnosticeren om te zien of er foutcodes in het geheugen zijn opgeslagen, en hen hem "ter plekke" te laten testen met de diagnoseaansluiting om metingen te doen en sensoren te testen.

Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1292 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Schokken tussen 1500 en 2000 RV
Ik heb de injectoren één voor één gedemonteerd en er zat inderdaad koolstofafzetting op de uiteinden. Ik ga de kleppen of het filter proberen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
18 jaar 2 maanden geleden #1303 door handmatig-mechanisch
Het is normaal dat er fijne roetdeeltjes op de uiteinden van dieselinjectoren zitten. Breng de injector naar een erkend servicecentrum of een Bosch Car Service met een diagnoseaansluiting. Deze storing is niet mechanisch, maar elektronisch.

Het kan de situatie verergeren en u meer kosten.

Met vriendelijke groet.