Zoek MDM

Bulletin

Hoe de stuurhoeksensor te kalibreren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12579 door handmatig-mechanisch
stuurhoeksensor te kalibreren
Ik heb een Toyota Sequoia 4x4 stationwagen uit 2002. Ik had serieuze problemen met het ABS-remsysteem en die heb ik al gerepareerd. Om hem perfect te maken en het rem- en stabiliteitssysteem goed te laten werken, moet ik nu het nieuwe vervangingsonderdeel voor de stuurhoeksensor voor deze stationwagen kalibreren. Volgens wat ik op internet heb gevonden, zijn er twee manieren om dat te doen: met de Toyota-scanner en de parameters op nul zetten, en een andere die voor mij zou werken, namelijk handmatig of mechanisch, aangezien zelfs Toyota hier die scanner niet heeft. Kan iemand me de handleiding in het Spaans geven of me stap voor stap uitleggen hoe ik die verdomde kalibratie moet uitvoeren? Zelfs als je de VSC-trackmodule (Rapeo of Stability) vervangt, moet je de kalibratie op nul zetten. Dat is ook handig voor mij als ik de stuurhoeksensor eenmaal heb gekalibreerd.
Bedankt. Verwijzing naar fout C1231/31. Als ik dit niet kan, kan ik de nieuwe ABS-modules die ik heb vervangen niet goed laten werken. Overkomt dat iedereen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.