Zoek MDM

Bulletin

Hoe de stuurhoeksensor te kalibreren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12579 door handmatig-mechanisch
Hoe kalibreer je de stuurhoeksensor? Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Toyota Sequoia 4x4 stationwagon uit 2002. Ik heb ernstige problemen gehad met het ABS-remsysteem, maar ik heb het inmiddels gerepareerd. Om het systeem perfect te laten werken en ervoor te zorgen dat het rem- en stabiliteitssysteem goed functioneert, moet ik de nieuwe stuurhoeksensor kalibreren. Volgens wat ik online heb gevonden, zijn er twee manieren om dit te doen: de ene met de Toyota-scanner, waarbij de parameters op nul worden gezet, en de andere, die voor mij het beste zou werken, is de handmatige of mechanische methode, aangezien Toyota die scanner hier niet heeft. Zou iemand mij de handleiding in het Spaans kunnen sturen of stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik deze kalibratie moet uitvoeren? Zelfs bij het vervangen van de VSC Track-module (ramp control of stability control) moet je deze op nul zetten. Dit is ook handig als ik de stuurhoeksensor eenmaal heb gekalibreerd.
Alvast bedankt. Referentie foutcode C1231/31. Als ik dit niet kan, zal de nieuwe ABS-module die ik heb vervangen niet goed werken; dit overkomt iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.