Zoek MDM

Bulletin

Sigarettenaansteker van het voertuig

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12578 door handmatig-mechanisch
Sigarettenaansteker voor voertuigen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. De sigarettenaansteker in mijn auto brandt goed en gloeit rood. Hij werkt om sigaretten aan te steken, maar hij voedt mijn elektrische apparaten niet.

Ik heb gelezen dat dit kan komen door achtergebleven sigarettenas in de aansteker, waardoor de adapters geen contact maken. Klopt dit? Kan ik dit oplossen door de aansteker schoon te maken? Laat het me weten als er andere oplossingen zijn. Ik heb de aansteker nodig om mijn PlayStation in de auto te kunnen pluggen. BEDANKT ALLEMAAL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12599 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Sigarettenaansteker in voertuig
Schoonmaken kost niets, maar ik denk dat het probleem bij de adapter van je PlayStation ligt. Ik kan me voorstellen dat je een aan/uit-schakelaar aansluit, een apparaat dat 12 volt omzet naar 220 of 110 volt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12638 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: Sigarettenaansteker in voertuig
Ik heb het al opgelost. Ik heb een apparaat aangesloten en het ging niet aan. Toen ik het loskoppelde, sloeg ik de hele sigarettenaansteker eruit, waardoor de kabels bloot kwamen te liggen. Ik heb ze losgekoppeld en weer aangesloten terwijl ze bezig waren. Ik heb gecontroleerd of de connectoren goed vast zaten en het werkte perfect. Om de PlayStation en de draagbare dvd-speler aan te sluiten, gebruik ik een 12V naar 220V 150W-omvormer. Dat is meer dan genoeg voor mij. Ik heb er een stekkerdoos in gedaan en de PlayStation en de dvd-speler aangesloten. Daarmee kan ik mijn telefoon en nog wat andere dingen opladen. Zolang ik het maximale vermogen niet overschrijd, is er geen probleem. Ik heb zo'n omvormer gevonden voor € 35, ik weet niet of de prijs klopt, ik kan hetzelfde model online niet vinden. Bedankt voor de hulp, kikemec