Zoek MDM

Bulletin

probleem met mijn Ford Festiva uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12466 door handmatig-mechanisch
Probleem met mijn Ford Festiva uit 2000 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Jose Rodriguez, ik kom uit Maracaibo, Venezuela en ik heb een Ford Fiesta uit 2000 met automatische transmissie en volledige injectie. Er is een probleem. Wanneer ik de airconditioning aanzet, slaat de auto af na ongeveer 10 minuten rijden en start de auto moeilijk. Ik moet ongeveer 15 minuten wachten tot de auto is afgekoeld en start dan weer normaal. Zonder airconditioning werkt de auto prima, maar hij start nog steeds moeilijk. Ik heb de injectoren al onderhouden en de bougies en het brandstoffilter vervangen, maar de storing blijft hetzelfde. Ik heb de scanner aangezet en hij gaf aan dat de verdeler beschadigd is. Ik wil de auto pas kopen als ik zeker weet dat dat het geval is. Bovendien is hij erg duur. Daarom stel ik de vraag op dit forum om te kijken of jullie me kunnen helpen, want ik ben gek op dit probleem. De auto bevalt me ​​uitstekend.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12490 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn Ford Festiva uit 2000
UIT CALI, COLOMBIA:

IS;) HIER AL GEBEURD; NIET ALLEEN BIJ FORD; OOK BIJ DAEWOO MATIZ; MAZDA... EN ANDEREN.... GROETEN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12498 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn Ford Festiva uit 2000
Kijk, yozuva heeft gelijk. Als je de airco aanzet, hebben alle voertuigen een extra belasting of verbruik. Logischerwijs daalt de stroomsterkte. Maar het voertuig mag niet stoppen, tenzij het verbruik zo hoog is dat de stroomsterkte niet hoog genoeg is als je de airco aanzet. Ik heb een vraag: als je de airco niet aanzet, rijdt de auto dan zonder problemen? Slaat hij dan niet stil of zo? Als je antwoord ja is, controleer dan de werkelijke belasting van de dynamo en het verbruik en de staat van de bedrading. Ik denk dat dat het probleem is. Probeer het eens en laat het ons weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12974 door handmatig-mechanisch
Als de airconditioning niet aan staat, werkt de auto perfect. Het duurt alleen even voor hij aanslaat. Ik heb de dynamo al getest en die levert zijn normale spanning.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #35427 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag vriend, als het probleem inderdaad bij de verdeler ligt, is mij dit overkomen. Ik moest de nokkenas vervangen en ze hebben de verdeler verkeerd gemonteerd. Ze lieten de verdeler los zitten en als de auto warm werd, sloeg hij af. Ik moest dan wachten tot hij was afgekoeld, enzovoort. In de verdeler zit een schijf die de ECU uitleest en die schijf raakte bekrast. Toen de auto warm werd, sloeg de auto af. Ik heb een andere verdeler gekocht en het probleem is opgelost. Het ligt niet aan de IAC-klep, want daar zit een andere storing. Het toerental daalt en de auto slaat af omdat hij niet op het minimum toerental blijft, maar meteen start. Controleer uw verdeler.