Zoek MDM

Bulletin

urgente hulp symbool van mijn Peugeot

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12461 door handmatig-mechanisch
Spoedhulpsymbool op mijn Peugeot Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, een tijdje geleden, toen ik thuiskwam, ging er een waarschuwingslampje branden op het dashboard van mijn Peugeot 406. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, dus een website met uitleg over de symbolen of zoiets zou erg handig zijn. Het is oranje en bevindt zich rechtsboven op het dashboard, naast de versnellingspook. Het is oranje. Het lijkt op een riemgesp (ik bedoel, de vorm van een riem). Het lijkt op een gesp: het is gestippeld aan de ene kant en glad aan de andere kant. Het is geen constant lampje; het knippert. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12496 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp met mijn Peugeot-symbool
Is dat niet diegene die zegt dat je de veiligheidsgordel moet omdoen? In ieder geval staan alle symbolen in de handleiding. Ik denk dat het hier op de pagina staat, en ook in de werkplaatshandleiding, maar het is wel veel informatie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12497 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Dringende hulp met mijn Peugeot-symbool
Ik vergat, als het lampje geel is en niet rood, hoef je je geen zorgen te maken. Werkt het airback-lampje wel?