Zoek MDM

Bulletin

MITSUBISHI MONTERO PANEEL LICHT PROBLEEM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12405 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb een Mitsubishi Montero 3.2 DID uit 2000. Het probleem is dat bij het starten het acculampje, het brandstoffilterlampje en het olielampje (geel) continu branden en niet uitgaan. Ik heb de accuspanning gecontroleerd en die is 15,40V. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Alle hulp is van harte welkom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12407 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Probleem met de richtingaanwijzers van de Mitsubishi Montero
Hallo, 15,4 volt is te veel spanning; de accu zou maximaal 14,5 volt moeten laden. Controleer eerst de zekeringen en de massadraden. Je kunt ook de filtersensor loskoppelen en het oliepeil controleren. Volgens de fabrikant zouden deze auto's met een iets te hoog oliepeil moeten rijden, omdat ze een sensor op het carter hebben.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12508 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Probleem met de richtingaanwijzers van de Mitsubishi Montero
Ik ben het eens met de diagnose kortsluiting; de belasting is te hoog. Ik denk dat uw spanningsregelaar defect is; laat deze controleren.
Met vriendelijke groetenB)