Zoek MDM

Bulletin

MICRA 1.5D gaat niet uit!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12378 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MICRA 1.5D schakelt niet uit!!!!
Ze zijn meestal niet erg duur, ze zijn rond met een klein kabeltje aan de bovenkant. Soms is dit kabeltje afgedekt met een rubberen dopje om beschadiging van de aansluiting te voorkomen. Je moet het zien.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12379 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: MICRA 1.5D schakelt niet uit!!!!
Heel erg bedankt.
Ik ga kijken of ik het kan vinden, en zodra ik het zie, laat ik je weten of ik iets vind.
Nogmaals bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12411 door handmatig-mechanisch
Het is mij een keer overkomen, het was de massakabel van de accu die geen contact maakte met het chassis, controleer de kabel en de route goed, soms raakt hij gesulfateerd of los, en dan die klep als je hem gaat demonteren, let dan op de pen, hij kan eraf vallen, controleer of er aluminiumresten bij komen, als dat zo is, is het de pomp die defect is en metaal verliest, maar ik weet niet hoeveel kilometer je hebt gereden, maar controleer eerst de accukabels zoals ik je vertelde, als je een hulpkabel hebt, kun je die van de accu naar de motor leggen en testen, zorg ervoor dat hij goed contact maakt en test of alles in orde is EUREKA, als hij niet probeert de auto uit te schakelen en als hij niet uitschakelt, gebruik dan de massakabel zoals ik je vertelde, test eerst rechtstreeks op de motor en als hij niet uitschakelt, sluit hem dan aan op de carrosserie, vergeet de NEGATIEVE ACCUkabel niet. Groeten