Zoek MDM

Bulletin

Herziening

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12480 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Revisie
De lekken kunnen worden geverifieerd, maar wat was het eerste dat ze bij u deden tijdens deze revisie? U kunt de compressie meten, maar ik denk niet dat u daar problemen mee hebt. Dit verlies zou altijd niet hoog moeten zijn. Het probleem moet iets anders zijn. De aanwezigheid van olie zou kunnen worden veroorzaakt door tegendruk in het systeem, veroorzaakt door zuigerveren in slechte staat. Nu, goed advies en vat het niet verkeerd op, maar mensen hebben de neiging om de monteurs de schuld te geven als hun voertuig na een reparatie met een probleem achterblijft dat er niet was. U zou moeten denken dat als het voertuig volledig uitvalt, er geen probleem is. Als u slechts een deel ervan repareert, zal het probleem logischerwijs worden geaccentueerd of zichtbaar worden. Dat is aan de ene kant waarom ik u vraag om mij te vertellen wat er bij u is gebeurd tijdens de revisie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12628 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Revisie
De kosten bedroegen ongeveer Q8.400,00, ongeveer $1.000,00.
De compressie werd gemeten en de monteur vertelde me dat die binnen de normale waarden viel.
Over het werk was hij duidelijk, beknopt en direct over het vervangen van alles wat nodig was en het uitvoeren van een complete revisie. Gezien de prijs
die hij me noemde, begrijp ik dat hij dat had moeten doen. Ik zei ook dat als het beter was om de motor te vervangen, we die konden kopen, maar hij zei dat dat niet nodig was. Hij zei dat het goedkoper zou zijn, maar later werd ik elders geïnformeerd dat het hetzelfde zou kosten om de motor te vervangen door een andere in perfecte staat.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.