Zoek MDM

Bulletin

probleem met hyundai accent 98

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12199 door handmatig-mechanisch
Probleem met Hyundai Accent 98 Geplaatst door manual-mecanica
Wie kan mij helpen? Ik heb een probleem met mijn Hyundai Accent uit 1998. Het probleem is als volgt: de auto trilt en dat merk je meer als ik de airconditioning aanzet. Wat zou het probleem kunnen zijn of is het een onderdeel dat vervangen moet worden?
Het voorbeeld is als volgt: de snelheidsmeter blijft niet op zijn plaats als ik de airconditioning aanzet, hij begint te trillen en als de airco uit staat, voelt het wel zo, maar minder alsof de auto gaat afslaan. Verder is de auto prima, zolang je er maar goed voor zorgt.

Ah, nog iets, kun je me vertellen waarom de auto vermogen verliest als de airconditioning aanstaat? Is dit normaal, is er schade of heeft het te maken met wat ik hierboven heb genoemd?

Bedankt

, key_sting

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12206 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Hyundai Accent uit 1998
Het is normaal dat hij vermogen verliest, want wanneer de compressor draait, neemt hij vermogen van de motor af. En als hij bij stationair draaien bijna uitvalt, ligt dat waarschijnlijk aan de bobine. Deze stuurt stroom naar de bougies en als die stroomsterkte niet erg groot is... Hoewel je niets verliest door de stationairklep schoon te maken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12339 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met de Hyundai Accent uit 1998
Hallo, ik raad u aan de kabels, bougies en de stappenmotor te controleren. Deze zorgt ervoor dat het toerental van de motor stijgt wanneer er belastingen zoals de aircocompressor en dynamo worden toegepast. Dit gebeurt door meer lucht in het inlaatspruitstuk te brengen. Maak het schoon!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12426 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst de lading van de dynamo en vervolgens de rest van de componenten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12501 door handmatig-mechanisch
Als de dynamo uitvalt, moet ik dan startkabels gebruiken?