Zoek MDM

Bulletin

Antonio Carraro tractorprobleem...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12188 door handmatig-mechanisch
Antonio Carraro tractorprobleem... Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Antonio Carraro Tigre 3400 tractor en mijn probleem is dat hij lang duurt om te starten, zelfs tot het moment dat ik de klemmen erop zet. Na het plaatsen ervan start hij na een tijdje.
Ik heb alles geprobeerd, de accu, gloeibougies, olie en filters vervangen, maar hij start nog steeds niet bij de eerste poging. Eén ding is dat hij veel witte rook produceert als ik hem probeer te starten. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12203 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antonio Carraro tractor probleem...
Ik kan je helpen, maar ik wil graag weten wat voor motortype het is. Op basis van de diagnose die je stelt aan de hand van de witte rook, is het mogelijk dat er sprake is van een injectieprobleem (als het een dieselmotor betreft), of misschien een compressieprobleem omdat de kleppen niet goed zitten. Als je hem heel dringend wilt starten, is de laatste optie om hem benzine te laten ademen tijdens het starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12719 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antonio Carraro tractor probleem...
Als het diesel is, Papaz, dan is de timing van de pomp verschoven. Regelt hij goed en heeft hij wel vermogen? En de andere, zit er een scheur of iets dergelijks in de brandstofleidingen? Controleer alles en vervang ze indien mogelijk direct (filters, slangen, enz.). Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12726 door handmatig-mechanisch
Controleer de brandstofpomp. Deze is bevestigd aan het motorblok, waar de vulslang van de brandstoftank loopt. Bij sommige modellen kan de inlaat van deze pomp worden verwijderd. Er zit een klein filter in dat vaak verstopt raakt met vuil.
Ik heb een graafmachine met een Perkins 1004-motor en die heeft deze pomp. Verwijder de slang en schroef de inlaat los met een 27-gauge sleutel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #12732 door handmatig-mechanisch
Controleer de brandstofpomp. Deze is bevestigd aan het motorblok, waar de vulslang van de brandstoftank loopt. Bij sommige modellen kan de inlaat van deze pomp worden verwijderd. Er zit een klein filter in dat vaak verstopt raakt met vuil.
Ik heb een graafmachine met een Perkins 1004-motor en die heeft deze pomp. Verwijder de slang en schroef de inlaat los met een 27-gauge sleutel.