Zoek MDM

Bulletin

Antonio Carraro tractorprobleem...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #12188 door handmatig-mechanisch
Probleem met de Antonio Carraro-tractor... Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Antonio Carraro Tigre 3400 tractor en mijn probleem is dat hij extreem moeilijk start, zo moeilijk zelfs dat ik hem met startkabels moet opstarten. Na een tijdje slaat hij uiteindelijk wel aan.
Ik heb alles al geprobeerd: de accu, gloeibougies, olie en filters vervangen, maar hij start nog steeds niet in één keer. Hij stoot ook veel witte rook uit als ik hem probeer te starten. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 9 maanden geleden #12203 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antonio Carraro tractor probleem...
Ik kan je helpen, maar ik wil graag weten wat voor motor erin zit. Op basis van je diagnose van de witte rook is het mogelijk dat het een injectieprobleem is als het een dieselmotor is, of misschien een compressieprobleem omdat de kleppen niet goed sluiten. Als je hem echt moet starten, is de laatste optie om hem benzine te laten inademen terwijl je probeert hem aan te krijgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12719 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Antonio Carraro tractor probleem...
Als het een dieselmotor is, kan het zijn dat de timing van de brandstofpomp niet klopt. Loopt de motor stationair goed en heeft hij voldoende vermogen? Een andere mogelijkheid is dat er een scheur of iets dergelijks in de brandstofleidingen zit. Controleer alles en vervang indien mogelijk (filters, slangen, enz.). Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12726 door handmatig-mechanisch
Controleer de brandstofpomp. Deze zit vast aan het motorblok; de brandstofleiding vanaf de aftapkraan van de brandstoftank is daarop aangesloten. Bij sommige modellen kan de inlaat van deze pomp worden verwijderd. Deze heeft een klein filter dat vaak verstopt raakt met vuil.
Ik heb een graafmachine met een Perkins 1004-motor en die gebruikt deze pomp. Je koppelt de brandstofleiding los en gebruikt een 27 mm-sleutel om de inlaat los te schroeven.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #12732 door handmatig-mechanisch
Controleer de brandstofpomp. Deze zit vast aan het motorblok; de brandstofleiding vanaf de aftapkraan van de brandstoftank is daarop aangesloten. Bij sommige modellen kan de inlaat van deze pomp worden verwijderd. Deze heeft een klein filter dat vaak verstopt raakt met vuil.
Ik heb een graafmachine met een Perkins 1004-motor en die gebruikt deze pomp. Je koppelt de brandstofleiding los en gebruikt een 27 mm-sleutel om de inlaat los te schroeven.