Zoek MDM

Bulletin

Hulp met de Hyundai Verna GL 1.5 uit Mexico

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12166 door handmatig-mechanisch
Hulp met de Hyundai Verna GL 1.5 uit Mexico. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik kom uit Mexico. Ik heb een Verna 1.5 GL uit 2005 en ik heb een klein probleempje. Ik hoop dat jullie hiervan op de hoogte zijn en me kunnen helpen. Het bleek dat toen ik vanochtend mijn Verna startte nadat ik de hele nacht had stilgestaan, de mistlampen van de auto begonnen te zoemen. Het duurde ongeveer 5 seconden. Het lijkt erop dat ze even nodig hebben om op te laden. Ik vraag me af of een van de mistlampen kapot is of dat de oliepomp minder vermogen levert? Of is de olie gewoon vervuild? Ik laat hem nu al drie maanden vervangen. Bedankt voor jullie hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12176 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp met de Hyundai Verna GL 1.5 uit Mexico
Het kan zijn dat de tachycardie ontlaadt, dat is normaal. Je vervangt ze en klaar. Maar omdat ze vrij duur zijn, moet je doorgaan tot je er niet meer tegen kunt en het probleem oplossen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12195 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp met de Hyundai Verna GL 1.5 uit Mexico
Hallo; In sommige gevallen kan dit worden verholpen door een olie met een lagere viscositeit te gebruiken. Als het normaal gesproken 20W50 is, kunt u deze vervangen door 15W40 of 15W50. Zorg er ook voor dat er geen sediment in de motor zit. Dit kan worden verholpen door een spoeling of interne motorreiniging uit te voeren met specifieke producten voor dit geval. Ik heb het echter gedaan met een halve liter dieselbrandstof tijdens de olieverversing. Giet de olie via de vuldop, laat de motor ongeveer 15 minuten draaien, tap de olie af en vervang het oliefilter en het nieuwe.
Succes.