Zoek MDM

Bulletin

Problemen met Mazda Allegro 1.6 motor, jaar 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12160 door handmatig-mechanisch
Problemen met Mazda Allegro 1.6 motor, jaar 2000 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo,
ik zoek hulp op dit forum voor een probleem met mijn auto.
Hij maakt een vreemd geluid. Ze vertelden me dat het mogelijk de lagers waren. Die bleken in orde. Ze adviseerden me toen om het uiteinde van de tripode te vervangen, wat ik ook deed. De vervanging was echter niet de originele, omdat die er niet zijn. Ik heb er een van een Ford Lance of Leicester ingezet (het onderdeel is bijna hetzelfde). Ze gaven me er echter een en het klinkt vreselijk, alsof er twee platen tegen elkaar schuren. Het stuurwiel draait volledig, terwijl het voorheen maar één kant op kon.
Ik zou het op prijs stellen als iemand me kon helpen met een oplossing. De dealer is erg duur.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12196 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met een Mazda Allegro 1.6-motor uit 2000
Geef aan of het geluid tijdens het rijden of remmen optreedt, of de remblokken al gecontroleerd zijn, of de banden gewisseld zijn, de stuurinrichting is uitgelijnd en de banden gebalanceerd zijn. Laat het ons weten, dan zal ik uw zorgen serieus nemen, zodat ik u gerichter kan helpen. Met vriendelijke groet. Laat ons weten waar u zich bevindt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.