Zoek MDM

Bulletin

Help alstublieft

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden - 15 jaar en 5 maanden geleden #12145 door handmatig-mechanisch
Help alstublieft Geplaatst door manual-mecanica
Heren, ik heb een probleem met een Dodge Neon uit 1996. Hij start niet. Hij start wel, maar slaat niet aan. We hebben de kabelboom (bedrading) al gecontroleerd. Misschien was er een probleem, want die is vervangen.
De auto sloeg uit het niets af en de positiesensoren (beide) zijn al gecontroleerd.

Kunt u mij het elektrische schema sturen om de kabels opnieuw aan te sluiten?

Groeten en als u me iets veel beters kunt adviseren, want ik heb mijn auto dringend terug nodig.

Dank u wel.:woohoo:

Het is een Dodge Neon uit 1996, enkelasser, 2.0 automaat.
Laatst bewerkt: 15 jaar en 5 maanden geleden door . Reden: ontbrekende gegevens

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12284 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help alstublieft
Hallo vriend, er zijn veel redenen waarom je auto deze storing kan hebben. De meest voorkomende reden bij het vervangen van de aftakking is dat de aansluitingen van de bobine en de nokkenassensor verwisseld zijn. Dit veroorzaakt kortsluiting in de PCM. Een andere reden is dat de werkspanning van de sensoren (8 volt) kortgesloten is. Je kunt proberen de afstandssensor los te koppelen. Dit is de sensor die in de transmissie zit, vlakbij de firewall. Ik hoop dat dit je op de een of andere manier helpt. Mijn e-mailadres is: ...

Groeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.