Zoek MDM

Bulletin

stuur Hyundai Accent Vision model 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17117 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent Vision besturing model 2008
Hallo, ik heb een Accent Vision uit 2007 en vandaag had ik last van een stuurfout. Hij werd stroef en het EPS-waarschuwingslampje ging branden. Wat kan de oorzaak zijn? Kunt u mij hiermee helpen? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17148 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent Vision besturing model 2008
Het is precies hetzelfde als waar Arriva het over heeft. Het is een probleem dat deze voertuigen hebben en het is extreem lastig omdat ze niet meer werken en je het elektrische systeem en de mechanica moet slepen. De elektrische kast valt uit, de besturing brandt door en ze gaan dood.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17289 door handmatig-mechanisch
Hallo, je weet dat je gewoon naar een willekeurige Hyundai-technische dienst hoeft te gaan en dat ze de verplichting hebben om het systeem zo vaak als nodig te vervangen, met of zonder geldige garantie. Dat is hier in Chili gebeurd en elders hebben ze het gepubliceerd. Ga eens kijken. Tot ziens en succes. Dit alles is gratis, want het probleem is wereldwijd, helemaal gratis, vriend.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 8 maanden geleden #39037 door handmatig-mechanisch
U heeft de handleiding voor de Hyundai Vision 1.4 2007.