Zoek MDM

Bulletin

stuur Hyundai Accent Vision model 2008

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12096 door handmatig-mechanisch
Hyundai Accent Vision 2008 stuurinrichting Gepubliceerd door manual-mecanica
Het blijkt dat ik een probleem heb met een Hyundai Accent Vision uit 2008. De besturing maakt een geluid bij het nemen van bochten of bij het rijden, maar ik zie ook dat de besturing anders is dan de andere auto's. En als ik zoek, zie ik dat de auto elektrische stuurbekrachtiging heeft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12103 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent Vision besturing model 2008
Alle Hyundais uit dat jaar hebben dat probleem, het is een fabrieksprobleem, de fabrikant zou ervoor verantwoordelijk moeten zijn, in ieder geval is het beste wat je kunt doen het elektrische systeem verwijderen en het mechanisch compleet laten, het is moeilijk maar veel minder dan wanneer de elektrische besturing volledig uitvalt, de reparatie ervan bestaat, maar is erg duur en gaat niet lang mee, het andere wat je kunt doen is de hydraulische besturing van de Hyundai accent

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12694 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hyundai Accent Vision besturing model 2008
Hallo, ik begrijp dat Gildemaiste zich publiekelijk heeft gecommitteerd aan het vervangen van het slechte systeem door een efficiënter systeem, dat wil zeggen, hetzelfde systeem zo vaak als nodig is, met of zonder garantiecontroles. Mochten ze in jouw stad niet willen reageren, bel dan Santiago.
Hier in Afrika heeft iedereen die problemen had, ze opgelost. Je zult zien, ik hoop dat deze informatie helpt. Tot ziens.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12698 door handmatig-mechanisch
Ik zou de voorkeur geven aan het begrenzingsventiel, dat bij het maken van een bocht meer druk creëert en de vloeistof laat ontsnappen, wat geluid veroorzaakt. Met vriendelijke groet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #12701 door handmatig-mechanisch
Hallo
, in deze Hyundai en in de meeste voertuigen van modeljaar 2008 en later is het de trend om elektrisch bekrachtigde stuurbekrachtiging te monteren. Het systeem is uiterst eenvoudig en effectief. Ik heb nog nooit een storing of geluid gehoord die voortkwam uit een specifiek productiefout van Hyundai.
Het werkingsprincipe is in principe een as (wormwiel) die is verbonden met de stuurbuis. Deze heeft op zijn beurt een torsiestang met twee optische sensoren (in dit geval). Deze sensoren sturen een vergelijkingssignaal naar de "EPS", de module die de veiligheid regelt en de beweging ondersteunt, en die aangeeft in welke richting de torsie wordt gemaakt, links of rechts. Met dit in gedachten stuurt de EPS een signaal naar een motor, die de aandrijving verzorgt en verantwoordelijk is voor een soepele, stabiele en zeer comfortabele besturing.
Wanneer het geluid maakt, betekent dit simpelweg dat de wrijvingskamer en het tandwiel van de aandrijfmotor en de wormas droog zijn. Wat u moet doen, is vet aanbrengen tot het aangegeven niveau.

Succes!B)