Zoek MDM

Bulletin

Hoe vervang ik het contactslot van een Kangoo?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12088 door handmatig-mechanisch
Hoe vervang ik het contactslot van een Kangoo? Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig bij het vervangen van de contactslotcilinder van mijn Renault Kangoo. Ik ben geen monteur en ik ben blut. Kan ik het zelf doen, of is het te ingewikkeld? Ik heb de handleiding voor monteurs, maar ik kan het gedeelte niet vinden waarin staat hoe ik de slotcilinder moet verwijderen en vervangen. Alvast bedankt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12101 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hoe vervang ik het contactslot van een Kangoo?
Je moet het onderste deel waar het stuurwiel in zit verwijderen, en dan het bovenste deel. Let wel op dat je het hele plaatwerk verwijdert; je moet vier ankerbouten verwijderen. Het probleem is dat slechts twee hiervan een kop hebben en de andere glad zijn. Je kunt het beste eerlijk zijn of een dremel gebruiken om een lijn te maken en ze te verwijderen met een platte schroevendraaier. Maar wees voorzichtig: is je sleutel gecodeerd? Zo ja, dan verergert het probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.