Zoek MDM

Bulletin

RAV4 2001,2002,2003,2004 MET STARTONDERBREKER?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39749 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanica op het onderwerp RAV4 2001, 2002, 2003, 2004 MET STARTONDERBREKER?
Uitstekende bijdrage, ik zag hem net, deze uitvinding zal me goed van pas komen. Ik heb een probleem met een Isuzu Hombre uit 2000. Ik denk dat het een startonderbreker is, maar de sleutel is van metaal. Ik ben bijna klaar met de handleiding die ik heb besteld, maar ik ga kijken of de connectoren erin zitten en hopelijk heb ik er wat aan. Als er iets is dat helpt, laat dan een reactie achter. Alvast bedankt. Groeten uit Costa Rica.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39750 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanica op het onderwerp RAV4 2001, 2002, 2003, 2004 MET STARTONDERBREKER?
Hallo broer, als uw auto twee seconden start en dan weer uitgaat en het beveiligingslampje op het dashboard blijft branden, GAAT HET DAN OM EEN PROGRAMMERINGSPROBLEEM? Reageer dan zodat we u kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39764 door handmatig-mechanisch
Ik heb hem wel gestart, maar deze RAV werd geleverd met een startonderbreker. Die hebben ze via de computer ontgrendeld. Daarna heb ik de zekering verwijderd, want nu is de startonderbreker verwijderd. De vrachtwagen startte alsof er nooit problemen waren geweest, en met een half opgeladen accu. De RAV4 liep ongeveer 30 minuten, maar toen daalde het stationair toerental een beetje en viel stil.
Ik heb hem opnieuw gestart en toen viel hij weer stil, maar nu is het stationair toerental te laag en daalt het stationair toerental flink. Ze zeiden dat ik de flowmeter moest schoonmaken. Is het mogelijk dat de vrachtwagen daarmee weer klaar is?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39771 door handmatig-mechanisch
Oké, ik heb je gisteren gelezen, maar mijn internet ging offline. De handleiding die ik kreeg, is de handleiding van de bestuurder. Ik heb hem gescand met de Actron CP 9185, wat me een communicatiefout gaf. Toen heb ik alle zekeringen gecontroleerd en niets werd gecontroleerd, brandstofpompdruk, vonk bij bougie, sensoren, stroom. Wat ik ontdekte, was dat het de injectoren niet bereikt. Ik heb een jumper met een lampje gemaakt naar een van de injectorconnectoren en het werkte, maar als ik hem loskoppel, gaat hij niet aan. Ik weet niet of dit voertuig een module heeft of dat het de immov is, dat is mijn dilemma. Ik heb de ECU laten controleren. Zullen ze hem dinsdag leveren of zullen ze me vertellen of hij kapot is, maar ik ben er bijna zeker van dat het de inmov is, want met die jumper gaat hij aan. Ik heb geprobeerd de handleiding te vertalen, maar ik begrijp hem niet goed. Hier is hij.
Passlock

Uw voertuig is uitgerust met het Passlock
-diefstalbeveiligingssysteem.

Passlock is een passief diefstalbeveiligingssysteem. Passlock maakt brandstoftoevoer mogelijk als de contactslotcilinder wordt gedraaid met een geldige sleutel. Als er geen juiste sleutel wordt gebruikt of als er met de contactslotcilinder wordt geknoeid, wordt de brandstoftoevoer geblokkeerd.

Tijdens normaal gebruik gaat het BEVEILIGINGSlampje ongeveer vijf seconden uit nadat de sleutel naar de RUN-contactpositie is gedraaid.

Als de motor afslaat en het BEVEILIGINGSlampje knippert, wacht dan ongeveer 10 minuten totdat het lampje stopt met knipperen voordat u probeert de motor opnieuw te starten. Vergeet niet de sleutel uit de START-stand te halen zodra de motor start.

Als de motor na drie (3) pogingen niet start, heeft het voertuig onderhoud nodig.

Als de motor draait en het BEVEILIGINGSlampje gaat branden, kunt u de motor opnieuw starten door de motor uit te zetten. Uw passlock-systeem werkt echter niet goed en moet door uw dealer worden onderhouden. Uw voertuig is op dit moment niet beveiligd met passlock. U kunt ook de zekering controleren (zie "Zekeringen en stroomonderbrekers" in de index). Raadpleeg uw dealer voor onderhoud.
Corrigeer me trouwens als dit onderwerp niet hier vandaan komt omdat het van Isuzu komt, of vertel me hoe ik een ander bericht kan openen, bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #49310 door handmatig-mechanisch
Meneer Molina, goedemiddag. Ik kwam uw video tegen tijdens het zoeken, en het is precies het probleem dat ik heb met twee RAV4's, een uit 2003 en een uit 2007. Ze wilden niet starten nadat de accu was losgekoppeld om te laden. Ik wil graag weten of er een specifieke volgorde is voor het aansluiten en loskoppelen van de witte ECU-stekkers, of dat dit willekeurig gebeurt. Ik heb dit al negen keer geprobeerd, maar het heeft nog niet gewerkt.
Ik waardeer uw hulp. Fijne middag.