Oké, ik heb je gisteren gelezen, maar mijn internet ging offline. De handleiding die ik kreeg, is de handleiding van de bestuurder. Ik heb hem gescand met de Actron CP 9185, wat me een communicatiefout gaf. Toen heb ik alle zekeringen gecontroleerd en niets werd gecontroleerd, brandstofpompdruk, vonk bij bougie, sensoren, stroom. Wat ik ontdekte, was dat het de injectoren niet bereikt. Ik heb een jumper met een lampje gemaakt naar een van de injectorconnectoren en het werkte, maar als ik hem loskoppel, gaat hij niet aan. Ik weet niet of dit voertuig een module heeft of dat het de immov is, dat is mijn dilemma. Ik heb de ECU laten controleren. Zullen ze hem dinsdag leveren of zullen ze me vertellen of hij kapot is, maar ik ben er bijna zeker van dat het de inmov is, want met die jumper gaat hij aan. Ik heb geprobeerd de handleiding te vertalen, maar ik begrijp hem niet goed. Hier is hij.
Passlock
Uw voertuig is uitgerust met het Passlock
-diefstalbeveiligingssysteem.
Passlock is een passief diefstalbeveiligingssysteem. Passlock maakt brandstoftoevoer mogelijk als de contactslotcilinder wordt gedraaid met een geldige sleutel. Als er geen juiste sleutel wordt gebruikt of als er met de contactslotcilinder wordt geknoeid, wordt de brandstoftoevoer geblokkeerd.
Tijdens normaal gebruik gaat het BEVEILIGINGSlampje ongeveer vijf seconden uit nadat de sleutel naar de RUN-contactpositie is gedraaid.
Als de motor afslaat en het BEVEILIGINGSlampje knippert, wacht dan ongeveer 10 minuten totdat het lampje stopt met knipperen voordat u probeert de motor opnieuw te starten. Vergeet niet de sleutel uit de START-stand te halen zodra de motor start.
Als de motor na drie (3) pogingen niet start, heeft het voertuig onderhoud nodig.
Als de motor draait en het BEVEILIGINGSlampje gaat branden, kunt u de motor opnieuw starten door de motor uit te zetten. Uw passlock-systeem werkt echter niet goed en moet door uw dealer worden onderhouden. Uw voertuig is op dit moment niet beveiligd met passlock. U kunt ook de zekering controleren (zie "Zekeringen en stroomonderbrekers" in de index). Raadpleeg uw dealer voor onderhoud.
Corrigeer me trouwens als dit onderwerp niet hier vandaan komt omdat het van Isuzu komt, of vertel me hoe ik een ander bericht kan openen, bedankt