Zoek MDM

Bulletin

RAV4 2001,2002,2003,2004 MET STARTONDERBREKER?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12032 door handmatig-mechanisch
2001, 2002, 2003, 2004 RAV4 MET STARTONDERBREKER? Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO VRIENDEN, IK BEN TERUG, IEDEREEN REAGEERT ALSJEBLIEFT. DE LAATSTE KEER BRENGEN ZE EEN RAV4 UIT 2001 NAAR MIJN WERKPLAATS DIE NIET WILDE STARTEN EN HET ENIGE WAT ZE DEDEN WAS DE ACCU LOSKOPPELEN. IK ZETTE DE SCANNER AAN EN DIE GAF AAN DAT ER GEEN COMMUNICATIE IS MET DE STARTONDERBREKING EN DAT DEZE AUTO'S GEEN GECODEERDE SLEUTEL HEBBEN. MIJN VERBAASDE WAS DAT IK MET EEN VRIEND BIJ DE TOYOTA-DEALER SPRAK EN HIJ VERTELDE DAT ZE GEEN STARTONDERBREKING HEBBEN. Ze beseffen niet eens hoe de ECU wordt herprogrammeerd. Ik heb er een proces voor bedacht, maar het is zo ingewikkeld dat ik het me nauwelijks kan herinneren. Ik heb er drie gerepareerd (2001 AUT, 2002 MEC, 2003 AUT). Gisteren brachten ze me weer een auto uit 2004 en ik heb hetzelfde probleem. Als iemand iets weet, reageer dan alsjeblieft. Vandaag begin ik
eraan te herinneren hoe ik ze herprogrammeer.
Bedankt en

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12331 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RAV4 2001, 2002, 2003, 2004 MET STARTONDERBREKER?
RAV4's met een startonderbreker, of elk ander type auto met dit systeem, zijn ook te herkennen aan de tweepolige aansluiting op de contactsleutel, tegenover de sleutel. Dit zijn de CAN-BUS-aansluitingen. Als deze niet aanwezig zijn, is het uitgesloten dat het om een gecodeerde sleutel gaat. Als dit wel het geval is, neem ik aan dat er een probleem is met de computer of de software die voor de vloot van uw land wordt gebruikt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19131 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RAV4 2001, 2002, 2003, 2004 MET STARTONDERBREKER?
Hallo vriend, hoe gaat het met je? Als het geen probleem is, zou ik graag willen weten hoe je het ontstekingsprobleem met de RAV4 hebt opgelost... want ik heb hetzelfde probleem met een RAV4 uit 2003. Toen de accu leeg was, heb ik hem eruit gehaald en nu wil hij niet meer aan. Ik denk dat de computer gedeprogrammeerd is. Als je me kunt helpen, graag... alvast bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #19232 door handmatig-mechanisch
Hallo, zie je, het probleem bij diesels zonder immo zou kunnen zijn dat ze geen communicatie hebben met de pompmodule. Controleer de zekeringen en bevestig de status van de ECU. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #39666 door handmatig-mechanisch
Hallo, mij overkomt hetzelfde. Ik heb een RAV4 uit 2001 en hij geeft aan dat er geen verbinding is met de startonderbreker. Niemand heeft het probleem voor me kunnen bekijken. Weet u wat de oplossing was?