Zoek MDM

Bulletin

probleem met mijn Amerikaanse quantum

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #11970 door handmatig-mechanisch
Probleem met mijn Amerikaanse quantum Geplaatst door manual-mecanica
VRIENDEN, KAN IEMAND MIJ HELPEN MET MIJN VW QUANTUM, OMDAT HIJ TWEE BOUGIES TE VEEL BEVOCHTIGT, TOTDAT DE MOTOR STOPT DOOR BENZINEOPSLAG? HIJ HEEFT EEN BOSCH-K-JETRONIC DIRECT INJECTIESYSTEEM MET 5 CILINDERS. ALS JE WEET WAAR JE DE HANDLEIDING KUNT KRIJGEN OM HEM TE KALIBREREN, OF ALS IEMAND DIE IN DEZE GEVALLEN DOORGAAT, JE VRIEND
:droog: ESCOT 02

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #12029 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met mijn American Quantum
vriend het k-jetronic-systeem is een beetje complex. Als je met megabeat_1 kunt communiceren, kent hij dat systeem goed. De kalibratie van de injectoren zul je niet zelf kunnen doen, want daar is een heel speciale machine voor nodig. Wat je kunt proberen om te zien of de injectoren echt het probleem zijn, is het volgende: verwijder de twee die de bougies natmaken en plaats ze op een andere plaats. Dat wil zeggen, verwissel hun positie voor twee andere die dat niet doen. Als het probleem van cilinder tot cilinder is veranderd, samen met de injector, dan is dat het probleem. Als het probleem aanhoudt en dezelfde bougies natmaken, is er al een probleem met de compressie van de motor of iets dergelijks. Test het en laat het ons weten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.