PROBLEMEN MET HIUNDDAY ACCENT PRIME 1.5 DIESEL 2006 GEFACTUREERD.
Hallo, om mijn Hyundai te starten, heb ik een gedeeltelijke afstelling uitgevoerd nadat een inlaatklep was doorgesneden, wat schade aan de zuiger en cilinderkop (cilinder nr. 3) veroorzaakte. Daarna is de motor gerepareerd. Dit was eerder al gebeurd bij andere Hyundais van hetzelfde model. In deze stap gebeurde iets wat bij andere Hyundais niet was gebeurd. Toen ik klaar was, startte ik de auto, maar hij sloeg niet aan. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar de volgende symptomen waren zichtbaar: bij het starten duurt het een paar seconden, de trillingen zijn sterker dan normaal, de motor stabiliseert niet en de motor slaat af. De motorcontrole gaat niet aan. Alle elektronische onderdelen zoals sensoren zijn getest, injectoren, de rail is getest met 2 sensoren, hogedrukliftpomp, brandstoftemperatuursensor, nokkenassensor en krukaspositie, de distributieriempunt is meerdere malen gecontroleerd en zit correct op zijn plaats, de computer is vervangen en heeft nog steeds hetzelfde probleem, bovendien heeft de krukas intern een contragewichtcentrische as, die is afgestemd op de krukas en waarvan de markeringen correct zijn, zelfs de lagedrukpomp die in de brandstoftank is ondergedompeld, is getest en heeft een overeenkomstige druk, de luchtsensor is ook getest, de scanner geeft de volgende fouten aan:
P1181 MOTORBRANDSTOFDRUK
P0180 BRANDSTOFTEMPERATUURSENSOR
P0340 STORING CMP / CKP-SENSOR
DIE SENSOREN DIE DOOR DE SCANNER WORDEN GENOEMD, WORDEN
DE VOLGENDE DAG GETEST. WE GETEST MET DE SCANNER EN HET LAAT MIJ ALLEEN DE VOLGENDE FOUT ZIEN
P0180 BRANDSTOFTEMPERATUURSENSOR
IK WEET NIET WAT IK NOG MEER MOET DOEN OF WAT IK MOET PROBEREN, IK BEDANK U BIJ VOORBIJ VOOR UW BIJDRAGE.
DE SCANNER IS EEN CARMAN-SCAN