Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het waarschuwingslampje van de verwarming

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11874 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik heb het volgende probleem:

ik heb een Seat Ibiza 1.4 Tdi uit 2006 en plotseling knippert het gloeibougielampje op het dashboard. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn? Bedankt voor jullie hulp.

P.S. Als iemand dit bericht leest, reageer dan zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Fernando

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11882 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het waarschuwingslampje van de gloeibougie
Hallo,

het is waarschijnlijk dat een van je remlichten kapot is. Controleer ze.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11884 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met het waarschuwingslampje van de gloeibougie
Hallo, ik ben nieuw op het forum en wil je eerst even gedag zeggen.
Je Ibiza heeft mogelijk een slechte ontsteking of de ECU kan in conflict zijn met een elektrisch apparaat. Bij sommige voertuigen wordt de informatie op het scherm weergegeven; gebruik dat. Gebruik de logica voor het opsporen van storingen. Controleer de accu en de dynamo; deze zijn soms niet in goede staat en veroorzaken veel problemen. Controleer ook alle massapunten (-), want een losse of slappe massapunt duidt op intermitterende storingen. Controleer alles wat je kunt, inclusief de verlichting. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11896 door handmatig-mechanisch
Het eerste wat je moet controleren, is of de remlichten werken wanneer je het pedaal intrapt met het contact aan. Als geen van beide werkt, zelfs het derde remlicht niet, dan zit het probleem in de knop op het rempedaal. Die is heel eenvoudig te vervangen, maar koop wel de originele. Namaak gaat vaker kapot. Met vriendelijke groet.