Zoek MDM

Bulletin

EGR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11823 door handmatig-mechanisch
EGR Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal! Ik ben nieuw op het forum en ik wil alle leden begroeten en alvast bedanken dat jullie weer lid zijn van deze geweldige familie... Ik hoop dat iemand me kan helpen met een klein probleempje...
Ik heb een A6 3.0 uit juli 2004, ik heb hem tweedehands gekocht en onlangs had ik een storing in het dashboard. Toen de VAG werd gemonteerd, gaf hij aan dat de EGR-klep vuil zou kunnen zijn...

Dus ik hoop dat iemand me kan vertellen waar de EGR-klep zit, zodat ik hem kan schoonmaken. Als er een afbeelding, tutorial of handleiding is, zou dat geweldig zijn. Bedankt allemaal voor jullie aandacht.:(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11845 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: EGR
K ZULKE VRIEND IK HOOP DAT IK JE KAN HELPEN KIJKEN NAAR DE EGR-KLEP (UITLAATGASRECIRCULATIEKLEP). DE FUNCTIE IS OM DE GASSEN NAAR HET INLAATSPRUITSTUK TE RECIRCULEREN OM DE VERBRANDINGSTEMPERATUUR LAAG TE HOUDEN EN DE UITSTOOT TE VERMINDEREN. DEZE:)

IS VERBONDEN TUSSEN DE UITLAAT- EN HET INLAATSPRUITSTUK

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11846 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: EGR
Bedankt, mijn vriend. Ik heb het al gevonden, maar ken je misschien een tutorial voor het demonteren en schoonmaken ervan? Bedankt voor je bijdrage en tijd.