Zoek MDM

Bulletin

Weet iemand waar de distributiepunten van de Astra zitten?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden - 15 jaar en 5 maanden geleden #11804 door handmatig-mechanisch
Weet iemand de distributiepunten van de Astra? Geplaatst door manual-mecanica
Ik ben bezig met een cilinderkop in de werkplaats en ik wilde weten of iemand weet hoe de timingpunten van de Opel Astra G 1.7cdti werken, en die van de Sabb 900 TID waarvan ik de andere dag de distributie heb gedaan en ik zag dat er een merkteken op elke poelie stond, maar ik kon het merkteken niet vinden op het motorblok, de krukaspoelie heeft wel een merkteken boven op 12 uur op het blok, de pomp heeft een merkteken maar die kan gek worden, en hoe werkt de nokkenas????? Die gaat ook omhoog, op 12 uur bedanktsssssssssssssss
Laatste editie: 15 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 5 maanden geleden #11842 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Weet iemand de timingpunten van de Astra?
Oké, ik heb de contactpunten al gecontroleerd en de auto afgesteld, maar er is een probleem: de kleppen raken elkaar... Mijn baas zegt dat ik de klepstoters heb vervangen, maar ik denk het niet, aangezien ik ze heb genummerd van één tot en met zestien... Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Zou de pakking dunner kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.