Zoek MDM

Bulletin

RENAULT CLIO/PLATINA STORING

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11785 door handmatig-mechanisch
RENAULT CLIO/PLATINA FAILURE Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, goedenavond. Ik heb een Renault Clio uit 2005 bij de garage staan. Hij start niet. De krukassensor is vervangen, maar die is nog steeds hetzelfde. Er zijn tests uitgevoerd om te kijken of de sensor het draaien van de poelie detecteert en of hij een signaal geeft, maar als ik de scanner aansluit en naar de datalijn ga, registreert hij het toerental niet. Ik heb geen foutcodes. Ik heb de ECU en de carrosserie, inclusief de sleutel, al vervangen. Ik heb ze ook in een andere auto gecontroleerd en ze werken allemaal correct. De startonderbreker is ook gecontroleerd en die werkt naar behoren. Ik waardeer alle meningen op het forum. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11797 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: RENAULT CLIO/PLATINA STORING
Hallo, volgens wat u zegt, heeft u de hoofdsystemen, namelijk de ontsteking en de brandstofinjectie, niet gecontroleerd. Als het computersysteem positieve en negatieve stroom ontvangt van de chassisnaaf, is het belangrijk om te controleren of er geen tweede stille startonderbreker aanwezig is. Ik kijk uit naar uw reactie en commentaar.

Heeft u toevallig de exploded view van de Chevrolet Corsa Easyyronic versnellingsbak?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11807 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, al die tests zijn uitgevoerd. De impedantie van de bobine en de injectoren is gecontroleerd en in orde. De aardpulsen van de bobine zijn gecontroleerd, maar die zijn er niet. De injectorpulsen geven me twee pulsen en vallen dan uit. Blijkbaar heb ik een storing in de startonderbreker. Maar die heeft nu een andere ECU, BCM en sleutel. En het is nog steeds hetzelfde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11826 door handmatig-mechanisch
Hallo, laten we bij het begin beginnen. Er was eerst een storing, of die was plotseling. Aan de andere kant kan de timing van de distributieriem ook scheef of gebroken zijn. Dit kan ertoe leiden dat er geen verbranding in de kamers is door kromme kleppen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 7 maanden geleden #12132 door handmatig-mechanisch
Goedenavond, de overbrengingsverhouding van de distributieriem is gecontroleerd en is correct. De machine heeft een goede compressie. De scanner geeft de storing niet aan. Dank u wel.