Zoek MDM

Bulletin

HULP VOOR EEN XANTIA

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11756 door handmatig-mechanisch
HULP VOOR EEN XANTIA Gepubliceerd door manual-mecanica
Hartelijk dank voor deze geweldige pagina om beginners zoals ik te helpen. Nou, ik ga je mijn probleem vertellen: ik heb een Citroën Xantia 1.8i 16v 112 uit 1997. Hij rijdt op benzine, heeft airconditioning en centrale besturing. Om de auto te starten moet je een code invoeren. Met al deze informatie kan ik zeggen dat de auto al twee dagen moeilijk start. Na ongeveer 15 minuten, of bij een stoplicht terwijl hij stationair draait, slaat de auto af en start hij weer om hem te kunnen starten. En ik heb hem in de garage staan. Ik haal hem er niet uit omdat ik momenteel geen geld heb om hem naar de monteur te brengen, maar ik vraag om wat advies, zodat de monteur niet bij me blijft. Alvast bedankt. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11765 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HULP VOOR EEN XANTIA
Nou, ik ben nieuw op deze pagina, maar ik weet wel het een en ander over auto's... de garage zal het voor je controleren, en uit wat je zegt, als je er nog nooit aan hebt gezeten, zijn het waarschijnlijk de kabels en bougies, of iets ernstigers en duurders, zoals de bobine, of iets elektrisch met de ontsteking! Ik hoop dat dit je helpt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.