Zoek MDM

Bulletin

Hallo, mijn kleine schoentje van blauwe rook

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11715 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb hier net van gehoord, een erg goede portaal,

Renault 5 1978 standaard 4 cilinder.

Het probleem met mijn auto is:

hij stoot blauwe rook uit. De monteur heeft de motor afgesteld, de olie ververst en een rookstopper gemonteerd die ze bij California Ref. verkopen, maar het werkte niet. Het is nog steeds hetzelfde, en hij rekende me 1000 dollar, dus hij zei dat het beter was om hem af te stellen. Nou, ik ben de monteur zat, ik vraag om hulp. Kunt u me uitleggen hoe ik de rook kan verwijderen of de afstelling zelf kan doen, stap voor stap?
Ik waardeer het enorm.

Julio Cesar

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11720 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Hallo, mijn schoen produceert blauwe rook.
Hallo, als je schoen uit 1978 komt en nog steeds werkt, is de blauwe rook waarschijnlijk te wijten aan olie die in de verbrandingskamers terechtkomt. Vervang daarom de zuigerveren; dit zou het probleem moeten verhelpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11901 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Hallo, mijn schoen produceert blauwe rook.