Hallo, tot de eerste keer dat ik de auto naar Citroën moet brengen. Ik ben bezig met testen. Ik heb niets te verliezen. Ik heb de connectorpennen vervangen en goed gesoldeerd. Daarna heb ik krimpfolie gebruikt. Het zag er echt interessant uit. Nou, ik heb het erin gedaan. Ze hebben de storing bij de garage in mijn stad gewist en na twee uur stil te hebben gestaan, is de auto nog steeds hetzelfde met het gevreesde motorstoringslampje. Nou, ik dacht, zei ik, als ik de connector van de flowmeter loskoppel en het probeer, kijk dan hoe de auto rijdt. Ik was verrast dat de auto hetzelfde doet met de connector op de flowmeter als zonder. Dus, een van de twee dingen kan óf de flowmeter zijn, óf dat het signaal de flowmeter niet goed bereikt. Dus nu begrijp ik waarom de auto zoveel verbruikt en niet rijdt zoals het hoort. Maar als het de flowmeter was, zou het motorstoringslampje toch niet moeten branden? Wat denk jij? Daarna heb ik de pinnen gecontroleerd om te zien of het signaal via Autodata komt. Er staat dat je het moet meten, maar ik heb het kunnen verifiëren. De eerste is met het gegeven contact en de connector eruit. Ik heb pin 6 en de aarde gecontroleerd. Die zouden 11 tot 14 volt moeten geven. En dat geeft hij. De tweede is met het gegeven contact en de connector erin, en de derde is met de connector aangesloten en de motor stationair draaiend. Ik heb het eerste kunnen verifiëren, want hoe doe ik dat bij de tweede en derde keer? Waar kan ik meten of de connector is aangesloten? Hier laat ik je een foto van Autodata zien, zodat je kunt zien wat je ervan vindt.
 www.subirimagenes.com/fondosycapturas-autodata-4112478.html
 Bedankt en groeten.