Zoek MDM

Bulletin

HET VERWIJDEREN VAN EEN ELEKTRISCHE STOEL DIE NIET WERKT

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11673 door handmatig-mechanisch
Hallo,

ik moet de elektrische stoel van een BMW E46 verwijderen, maar omdat de voor-achtermotor niet werkt, kan ik niet bij de bouten waarmee de geleiders aan het chassis vastzitten. Heeft iemand ideeën over hoe ik de stoel handmatig kan verplaatsen of hoe ik hem kan verwijderen zonder bij deze bouten te komen?

Bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11695 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VERWIJDEREN VAN EEN ELEKTRISCHE STOEL DIE NIET WERKT
Koppel het elektrische systeem van de stoel los van het voertuig, zoek de geleidemotor en gebruik een accu om de motor van stroom te voorzien. Wil je hem in de tegenovergestelde richting laten draaien, verwissel dan de polariteit.

Let op: dit doe je met een hulpaccu en direct op de connector van de stoelmotor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11696 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: VERWIJDEREN VAN EEN ELEKTRISCHE STOEL DIE NIET WERKT
Als de motor niet werkt, moet u de motor losmaken zodat deze uit de geleider komt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 8 maanden geleden #11819 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de ideeën. Ik denk dat ik begin met het rechtstreeks aansluiten van de accu op de motor, omdat het verwijderen ervan bijna onmogelijk is vanwege de opening. Er zit ook een omschakelaar aan de andere kant, dus het hele mechanisme zal waarschijnlijk gedemonteerd moeten worden.

Nogmaals bedankt.