Zoek MDM

Bulletin

Het vervangen van de regenafvoer van een Megane uit 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11651 door handmatig-mechanisch
Vervang de regenafvoer van een Megane 2000 Geplaatst door manual-mecanica
Nou, laten we eens kijken of je me een handje kunt helpen. Ik heb alle rubberen afdichtingen van de regengoot van mijn klassieke Megane 1.6 16V 110 pk laten verwijderen en ik zou graag willen weten of je reserveonderdelen verkoopt of dat het mogelijk is om het er mooier uit te laten zien door er iets anders aan toe te voegen zodat het gladder wordt.

Ik heb het over de plek waar de dakdrager hoort te komen. Laten we eens kijken of je me kunt vertellen wat ik erop kan zetten om het er mooi uit te laten zien. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11660 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Regenafvoer vervangen op een Megane 2000 klasse
Vriend, probeer eens een locatie of zoiets te geven in technische termen, want ik kom bijvoorbeeld uit Chili en ik begrijp helemaal niets van wat je bedoelt. Ik weet het iets duidelijker, bijvoorbeeld, het komt op de deurpost en zo. Bedankt en succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden - 15 jaar en 6 maanden geleden #11665 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Regenafvoer vervangen op een Megane 2000 klasse
Dit zijn de sierlijsten aan de twee zijkanten van het dak, naast de deuren. Ik hoop dat ik er een foto van kan maken. Het zijn twee sierlijsten die aan beide kanten van het dak van de voorruit naar de achterruit lopen.

Laten we eens kijken of dit het makkelijker maakt om te begrijpen. Hartelijk dank.
Laatste editie: 15 jaar 6 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11670 door handmatig-mechanisch
Nu snap ik je, haha. Kijk of ze als vervangingsonderdelen te koop zijn. Maar als je ze wilt verwijderen, kun je dat doen met een beetje glasvezel en mastiekplamuur. Je moet ze dan wel achteraf verven, en dat is iets duurder. Je kunt bij een autosloperij navragen hoe het voor jou werkt. Het is geen groot probleem als het niet te veel regent.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11680 door handmatig-mechanisch
Nou ja, eerlijk gezegd heb ik net het dak geverfd, en opnieuw verven is niet echt het geval. Hoe heet dit reserveonderdeel precies? Ik bel liever naar sloperijen om erachter te komen wat ik precies wil, en als ze het hebben, ga ik ervoor.

Met vriendelijke groet en bedankt, kikemec.