Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Renault Express. Help alstublieft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11645 door handmatig-mechanisch
Probleem met Renault Express. Help alstublieft. Geplaatst door manual-mecanica
Allereerst, hallo allemaal en gefeliciteerd met deze geweldige pagina.
Het is erg nuttig geweest bij de restyling van mijn Nissan Almera uit 2004.

Maar mijn probleem is het volgende.

Mijn vader heeft een benzinemotor van een RENAULT EXPRESS zonder airco (sorry, ik weet niet welk model het is; ik zal het morgen specificeren). Hij is naar de garage geweest om hem te laten nakijken en ze vertelden hem dat de stofhoezen gebarsten waren en de stuurstanglagers kapot waren. Mijn probleem is dat ik hier geen informatie over kan vinden.

Elke keer als er iets kapot gaat aan mijn Almera, repareer ik het zelf. Ik heb ook de werkplaatshandleiding van de Almera hier gedownload, maar ik vond alleen de handleidingen van de motor en de versnellingsbak van de Express. Dus ik wilde vragen of je me hier wat advies over kunt geven, zodat ik het zelf kan repareren, want ik denk niet dat het te moeilijk is.

Maar goed, ik dwaal af. Als je meer informatie nodig hebt of vragen hebt, vraag het gerust, oké?

Ik hoop dat je me kunt helpen. Ik vertrouw erop dat je dat kunt. Ik kijk uit naar je antwoord.

Bedankt dat je tenminste naar me hebt geluisterd, en bedankt voor alles.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11655 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Renault Express. Help alstublieft.
Ik neem aan dat je het over de fusees hebt. Je kunt het zelf doen, maar je hebt wel wat ervaring nodig, want je moet de kogelgewrichten verwijderen, de omwentelingen tellen, enzovoort. Wat ik niet weet, is waar je op doelt. Ik vervang de fusees in ieder geval volledig als ze speling hebben, want ze zijn niet makkelijk te repareren en verslijten snel.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11661 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Probleem met Renault Express. Help alstublieft.
Het klopt dat ik niet zeker weet welke onderdelen je bedoelt. Als je ons zou kunnen vertellen welke functie ze als leidraad hebben, zou het beter zijn om iets specifieker te zijn. Bedankt en veel succes.