Zoek MDM

Bulletin

Versnellingsbakstoring in een Seat Marbella uit 1992

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 6 maanden geleden #11640 door handmatig-mechanisch
Versnellingsbakstoring bij een Seat Marbella uit 1992. Gepubliceerd door manual-mecanica.
Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb hulp nodig bij het vervangen van de schakelklep van mijn Seat Marbella uit 1992. Ik heb een Torx-schroef verwijderd en nu kan ik niet meer in de achteruit.
Kan dit gerepareerd worden of moet ik de hele versnellingsbak demonteren?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13738 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Versnellingsbakstoring op een Seat Marbella uit 1992
Hoi, ik ben ook nieuw op het forum. Ik heb de koppeling van een Marbella Iwal vervangen, ik heb die schroef verwijderd en het Iwal-ding zit vast. Heb je een oplossing gevonden? Ik ben Iwal. Als je iets weet, laat het me weten en als ik het weet, vertel ik het je. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13744 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Versnellingsbakstoring op een Seat Marbella uit 1992
Waar zit die Torx-schroef waar ze het over hebben? Als het die op de schakelpook zit, is het een kwestie van bijstellen en klaar. Het is niet ingewikkeld, maar vertel ons alsjeblieft waar de schroef zit, dan kan ik je helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #13770 door handmatig-mechanisch
De torxschroef bevindt zich naast schroef 17, waarmee de klepsteel wordt vervangen. De torxschroef is 8 mm x 40 mm. Kan deze correct worden geïnstalleerd zonder de behuizing te hoeven demonteren? Met vriendelijke groet,